Denmark and poppies...Taani ja moonid...

Sunday, August 22, 2010

Minu suvi ei möödu ilma Taanis käimata ja eriline suvetunne tuleb Mön'i saarel. Ikka kipun võrdlust tegema Eestiga ja sel aastal jäi Taanimaal silma viljapõldude rohkus. Kui meil on palju
metsa, siis taanlased saavad uhkustada lõputute põldudega. Kui meil näeb palju söötis maad,
siis Taanis seda üleüldse ei kohanud. Seekord käisime ka lehmafarmis jäätist söömas - jah, täiesti keset lehmalautu on talupidajad püsti pannud jäätisebaari. Nii et kel lõhn isu ära ei võta, võib jäätist limpsides vaadata, kuidas lehmi lüpstakse ja isegi seda, kuidas nad poegivad.
Loomade ja inimeste kooslus oli nii iseenesestmõistetavaks tehtud.
Armastan taanlaste vanaaegsust. Taanlased kasutavad palju sõna - hubasus, õdusus ja õdusalt aega veetma. Kogu Taani on üles ehitatud õdususele - ja see toimib hästi. Ja mina ei saa sellest kunagi küll....
Tervitused kõikidele, kes on siin vahepeal piilumas käinud ja eest vanad lood leidnud. Lähinädalatel teen teie külaskäigud meeldivamaks ja lisan uusi postitusi.
Ilusat augusti lõppu!

4 comments:

Anonymous said...

Nii ilus. Taani on maa, kus ma veel käinud pole, aga tahaksin väga minna, nii et olen heas mõttes kade:).

Miret said...

Anne-Mai, mina ei ole Sinu kandis käinud ja ka heas mõttes kade:-)Ja palju toredam on alati kuskil käia nii,et näed ka tegelikku elu - mitte ainult turistina-reisija-muljeid. Taanis mul õnneks see võimalus on - s.t. mu mehe liini pere elab kõik seal.

Anonymous said...

Kui toredad pildid ! Ma ei ole ka Taanis käinud ja sinu meenutusi lugedes tahaks kohe mnna :)

Mae said...

Eestimaa söötis põllud teevad alati Taanist tulles nukraks küll...
Kõige vana säilitamise osas püüan optimist olla, sest eestlased teevad ses osas edusamme minu arvates. Ja kes ise ei hooli esivanemate tallele pandust, annab ehk asjad uuesti ringlusse. Õnneks kogub taaskasutus hoogu:)Aga Sa oled välja toonud taanlasi väga hästi iseloomustavad märksõnad, nii armas:)