How Cindarella's Pumpkin turns into a Coach...Kuidas Tuhkatriinu kõrvits muutub tõllaks...

Thursday, September 23, 2010

Kõrvitsatoidud on väga maitsvad. Minu viimane raamatuost on Pille Endeni "Toitvad ja tervislikud kõrvitsaroad". Kõrvitsa, basiiluku ja parmesani pirukas on üks, mida kindlasti tahan proovida.
Need lõbusad pildid on tehtud mu ema aias. Lugesin üle - lisaks neile kõrvitsatele, mis piltidel, jäi oma pesasse nabanööri külge veel 21 pead. Paar päeva tagasi aga küsis ema, et kas ikka jäi 21 kõrvitsat kasvama - sest nüüd korjas ta kõik ära ja sai ainult 16? Ma ei taha tagasihoidlikult muud arvata, kui et Tuhkatriinu neid 5 puuduvat öistele ballisõitudele tõllana kasutas!

Lõbusat ja rõõmsat nädalalõppu!

1 comment:

Polkovnik (Kadri) said...

Kindlasti muutusid need puuduvad kõrvitsad tõllaks. Olen selles päris kindel. Mina ei suutnud täna leida oma kõige armsamat pastakat, et moosipurkidele silte kirjutada. Olin päeval päris nukker aga äkki kasutati seda ka näiteks võlukepikesena või mõnes muus ülitähtsas rollis.