Memories from the Summer...Mälestused suvest....

Sunday, December 11, 2011

Minu igasuvine paradiisisaar Mön. Meie valge liivaga rand, igatsorti taani võileivad, kibuvitsa- ja pihlakamarjad (kibuvitsamarjadest moositegemise proovisime ka ära - väga maitsev!), minu 74-aastane superäge ämm (kes mängib bändis kitarri ja kellega kunagi igav ei hakka), mina ja minu üks second hand'ist ostetud põll (põllesid ostsin kokku kolm - musta, kollase ja valge). Oli suvi 2011.
Ilusaid meenutusi möödunud suvest Teilegi!

2 comments:

X by Leina Neima said...

Niuks, mitte et ma igal aastal septembrist maikuuni suve ei ootaks -aga see torkas nüüd küll otse igatsute südamesse...

Helene Wait said...

Paistab imeline... suvi on ikka tore! Kuigi, kui nüüd lumi maha tuleks, siis naudiks ka talve (ja ootaks siis uuesti kevadet ja suve ;-))!