Kadriorg ja roosid

Monday, July 1, 2013









Kadriorgu läksime mitmel põhjusel. Kõigepealt tahtsime näha Mikkeli muuseumis perekond Sterni animalistikakogu. Meie koolilaps seadis kevadisel arenguvestlusel omale eesmärgiks, et aasta pärast oskab paremini joonistada loomi. Saan last suunata sellega, et tutvustan talle suuri kunstnikke selles valdkonnas. Näituse kunstikogu tähendab minu jaoks ka pisitillikest killukest lapsepõlve, sest nii mitmeidki taieseid on mul õnnestunud ka varem näha. Enda ilumeelele sain pai teha kogu pargi õitemerega. Ja laste kompositsioonitunnetuse arendamiseks on näiteks roosiaed hea näide sümmeetrilisest aiakujundusest (mitte et ma sellest väga palju teaksin, aga kuna lastele meeldivad igasugused jutud, siis pidin midagi ka pargi kohta välja mõtlema).
Sel nädalal jõuame veel loomaaeda ja Kila-Kola laadale Seidla mõisa parki ja Palmsesse muusikat nautima. Järgmisel nädalal Viimsi Vabaõhumuuseumisse Väikese Tjorveni etendusele. Panen need kohad siia kirja, sest eks ma ise ka olen neile üritustele minemas teiste soovitusel....
Elamusterohket suve!

No comments: