Aja puudutus.Puudutuse aeg....Touched by Time.The Time to Touch...

Tuesday, July 8, 2014

PUUDUTUS

Sõnad: Kristiina Ehin
Muusika: Tõnu Kõrvits

Puuduta mind oma tulise palgega,
nii et on ilus ja valus,
oma silmade sinimustvalgega
puuduta veel, ma palun.

Kas tunned, kuis meile ikka on lahti
kõige kõrgemad taevateed,
kui tuleme kokku, kui leiame mahti,
jätame vaevad ja laulame?

Rüüpa mu elust januse sõõmuga
kõige kaunimad ajad.
Puudutan Sind oma rahu ja rõõmuga
nõnda palju kui vajad.

Kas tunned, kuis meile ikka on lahti...

Puuduta mind oma headuseväega -
ainsaga, millel on väärtust.
Õnnista oma sileda käega
minu karedat saatust.

Kas tunned, kuis meile on lahti...

Puuduta mind oma tulise palgega,
nii et on ilus ja valus,
oma silmade sinimustvalgega
puuduta veel, ma palun.


Liisi Koiksoni esituses on laul siin 

7428 mudilaskooride lauljat on juba laulukaare all puudutuse tunde sisse saanud, nüüd on aega jäätist süüa.

Rongkäiguks kogunemine Jaani kiriku juures

Varustasime ennast lippude ja lilledega. Lilled kinkisime koduküla marssijatele

Esimene kord aastal 2014, ETV Mudilaskooriga 
My daughter sang for the first time at the Estonian Song and Dance Celebration.

2 comments:

Sarko said...

Nii tähtis märk sai maha pandud nii erilisel laulupeol :-) Palju-palju toredaid laulupidusid teile edaspidiseks!

Miret said...

Tänud, Sarko! Ja ma ei teagi, kas te ka käisite ja osalesite?