Jõulumuinasjutt...A Christmas Fairy Tale

Tuesday, December 25, 2012

Ma kirjutasin jõulumuinasjutu, aga otsustasin selle sahtlisse jätta. Muinasjutt oli kuningannast, kes võitles lohemadudega, et kaitsta oma Väikest Printsi. Ei ole oluline, mis täpsemalt seal muinasjutus oli, oluline on, et kuninganna naases pärast pikka ja keerulist teekonda ja perest lahusolekut oma kuninga ja printsesside juurde, kaasas maailma parim jõulukingitus - Väike Prints. 


Anneli - Sa olid mu kõrval ja teadsid täpselt, mida ma tunnen ja vajan - aitäh, et mind nii palju aitasid!
Aitäh Põltsamaa koguduse kirikuõpetajale, aitäh kogu kogudusele ning inimestele, kes mu poja elu nimel palvetasid - meid on väga hästi hoitud!
Aitäh kõikidele sõpradele ja tuttavatele, kes olite ja olete mulle ja me perele toeks!
Aitäh ITK sünnituseelse-, sünnitusjärgse- ja laste intensiivravi osakonna haldjaemandatele ja -isandatele! Marika - aitäh!
Aitäh Tallinna Lastehaigla imikute- ja vastsündinute osakonna II ja III korruse ja reanimatsiooniosakonna haldjatele! 
Aitäh isetegijatele, kes on teinud lastehaiglale vahvad sokid-kampsunid ja imelised tekid!

Eriline aitäh mu emale ja ämmale, kes kodusel rindel toimetasid!
Ja kallis kuningas - Sinust parimat rohtu ei olnud ka haldjatel pakkuda!

Minu jõulutervitused kõikidele vahvatele emadele ja tulevastele emadele, kellega koos vapruserüüd kudusime! Olen õnnelik, et teie kõigiga tuttavaks sain!

Ja siis soovin, et üks pisike printsess, kes koos mu pojaga kasvas ja üksinda kõik katsumused läbi tegi - et Su elus oleks palju armastust ja Sa ei peaks tulevikus enam üksi olema!
Ja väga väga soovin, et üks oma ema ja isa poolt väga armastatud pisike printsess, kes on haldjate hoole all olnud kauem kui oli minu Väike Prints - et Sa võidaksid lohemaod, kes Sind kimbutavad! 

Ja Teile, kallid blogikülastajad, soovin, et teil oleks rasketel hetkedel taskus kolm kivi - usk, positiivsus ja kannatlikkus - sest neid kive paitades on võimalik  võita väga keerulisi lahinguid!

Helgeid jõule! 

6 comments:

Polkovnik (Kadri) said...

Õnnelikud lõpud...

Kadri said...

Oh Te pisikesed! Milline imearmas väike prints!
Soovin Teile jõulurahu, rõõmu, tervist, kosumist, kodusoojust, armastust, tugevust... Palju õnne!

Helene Wait said...

Löristan siin arvuti ees nutta... tõeline jõulumuinasjutt... kõike-kõike head teile! Ja väääga armas väike prints on seal kuusepuu alla tudumas.

Sirliiz said...

Jõuluajal juhtuvad imed... Parimad soovid Teile kõigile ja kiiret kosumist pisikesele printsile turvalise kodusoojuse hõlmas!

Marmelaad said...

imearmas lapsuke,
jõudu ja jaksu Sulle ja Su perele!
olen selle Lohetapu läbi teinud ja tean, kui hindamatult hinnaline on see muinasjutt.
kalli-kalli!

Miret said...

Aitäh teile!