Rõõmupäev...A Day of Joy...

Thursday, November 21, 2013

Meie pesamuna rõõmupäev oli septembri lõpus. Seekord kutsusime palju suuremaid ja väiksemaid sõpru oma rõõmust osa saama. Ristimine toimus Põltsamaa kirikus - seal on kõik minu esivanemad oma tähtsaid sündmusi tähistanud. Võib olla saab minu pojast kunagi kirikuõpetaja - tema elu algus on õnnistatud just kirikuõpetaja ja koguduseliikmete poolt...
Ristimispidu toimus minu kodukülas, mis kannab hetkel tiitlit "Aasta küla 2013". Kodukülast teen kunagi ka eraldi pikema postituse, see on koht, kust minu südamesoojus on alguse saanud.... 
Kahjuks pilte saan väga vähe näidata, sest ei taha riivata oma külaliste privaatsust.
Foto:Arko Okk
Foto: Arko Okk
Tordimeister on minu kooliõde Ülle 
Foto:Arko Okk
Pikad lauad, laval laulmine jne - kõik nii nagu kunagi minu lapsepõlves...
Naabrinaise abikäed, ema pirukad...Aitäh kõikidele abilistele!
See vahva joonistus valmis peo ajal u 40 lapse poolt meie pesamunale mälestuseks
 Ristimiskleit on aga pikkade traditsioonidega minu abikaasa suguvõsast. Selles on ristitud ka minu tütred, äia-ämma kõik lapselapsed (meie poeg nende kümnes lapselaps), minu abikaasa, tema õde ja vend, minu ämm jne. Poisile seotakse kleidi ümber helesinine lint, tüdrukutele roosa. Kleit koosneb kahest kihist - aluskleidist ja pealiskleidist.

Pildid tegin kevadel, õunapuu õitsemise aegu...

Siin üks väike naeratus: http://youtu.be/17c_hvm_wXk

Armastust, rõõmu ja päikest!

2 comments:

X by Leina Neima said...

Nii südantsoojendav on näha Sinu pisikest printsi ja tillukest imet maailmale naeratamas! Palju ilu ja rõõmu teile!

Miret said...

Aitäh, Leina!