Sinine esmaspäev...Blue Monday....

Monday, April 14, 2014





Mu kodukandi vanade suvilakruntide aedadesse on lahti rullitud sinavad siniliiliate vaibad. Rohelisele ja valgele mõnus vaheldus....Täna üle pika aja on mul kodus ainult pesamuna. Lõunase jalutuskäigu ajal saigi neid armsaid lilli nopitud ja kuna väikemees magab pikalt, siis jõudsin lilledest isegi pilti teha. Etüüdipildid on need, mida mulle endale kõige rohkem teha meeldib.  

Tahtsin teile lihtsalt ilusat alanud nädalat soovida! 
     
P.S. Midagi pean veel lisama - ja see on draamasarja Downton Abbey fännidele. Küll teisel pool maakera, aga siiski USA idarannikul - Wilmingtonis - on muuseum-aias nimega Winterthur avatud 2015. aasta alguseni nimetatud seriaali kostüümide näitus. Loodame, et kunagi jõuab see ka mõnda Eesti muuseumisse.   Üks armas blogipostitus näitusest on siin

5 comments:

Rosemary and Thyme said...

Lovely images. I love that pretty shade of purple blue. Have a wonderful week,

Janet

marika said...

Nüüd on küll nii super kaunis sinine, et oi-oi-oi!
Downton Abbey fänn, vaatas nina vastu ekraani hingematvalt imelisi kostüüme, ahh! Tänud jagamast :)

Nataly said...

imeimeimeilus sinine ja aias on kindlasti veelgi ilusamad ja kui veel krookused lahti lähevad .Aitäh heade soovide eest !

Tiina said...

Imelised pildid! Siniliiliad on minu kevadised lemmikud. Nii lihtsad ja külluslikult käes, kuid oi-kui-ilusad.

Miret said...

Thank you, Janet!
Marika - ma vaatasin ka - ja kui saaks, kannaks kõiki kleite!
Nataly - aitäh! Krookused on ka imeilusad - sel aastal on silma jäänud sellised tumelillad...Palju palju häid soove veelgi teiselepoole ekraani!
Tiina - aitäh! Külluslikult on neid tõesti, mulle ka väga meeldivad. Loodan, et ükskord ka minu aed kevadel neist sinetab....