Ilusad õhtud...Beautiful Evenings...

Tuesday, August 5, 2014





Õhtud ja ööd on praegu supermõnusad. Kui päeva ajal on raske toast nina välja pista ja asjalik olla, siis õhtuti saab õues topelt tegutsetud. Ma olen viimastel nädalatel teinud asju, mida kas pole enne kunagi teinud või ei ole neid väga kaua aega teinud - õppisin rullitama ja mitu korda olen ka rannavõrkpalli mänginud. Lapsena meie põhielu suviti võrkpalliplatsil toimuski, nüüd olen küll veel suht koba, aga võrkpall on lihtsalt nii lahe mäng!
Suvekallid!  

2 comments:

Polkovnik (Kadri) said...

Kui õhtul magama minnes tule kustu panin valitses toas pilkane pimedus. Pärani aken, augusti küps öösoojus ja mitte midagi ei näe. Vaatasin seda pilkast pimedust, aru ei saanud kas silmad on lahti või kinni. Ei teagi, millal magama jäin, sest lõpuks ei saanud enam aru, et kas olen unes või ärkvel.

Miret said...

August on tõesti salapärane - ja veel see udu, mis õhtuti tõuseb - kujutan ette, kuidas see Su kodupõllul laiub - seal, kus ükssarvik ringi kõnnib!