I am a girl who likes hats...Olen kübarakandja....

Saturday, January 31, 2009

I really miss tradition to wear hats in nowadays. I think it is so feminine...I cannot pass by the hat section in the department stores without going there and trying some of the hat beauties.
Tunnen puudust traditsioonist kanda kübaraid. See on nii naiselik - aga paraku kohtab kübarakandjaid tänavapildis väga harva. Kaubamajades käies ei suuda ma kunagi mööduda kübaratest neid proovimata...



All these hats on photos I have bought from Belgium (3 of them made by Elena Tess). I do have different kind of hats in my collection - but do not wear them everyday. I feel this adoration for the hats grows with years - and it is time to find an own hat maker - oh, I would really like that!
Piltidel olevad kübarad on kõik pärit Belgiast. Kuna aastatega minu huvi kübarate vastu kasvab, soovin leida omale kübarameistrit - kui keegi juhtub mu väikesest unistusest lugema ja teab head kübarategijat Tallinnas, palun jätke kommentaaridesse viide. Vene tänava Liivia Leškini kübarastuudiot tean, samuti Roosikrantsi tänava (pole kindel, kas poekene ikka veel alles on) kübarategijaid - aga olen kuulnud, et kuskil peaks veel keegi tegutsema - kuid internetiotsingute abil tegijaid leidnud ei ole...
Have a good sunny week!
Ilusat esimest veebruari nädalat! Kevadeni on on veel õige natuke jäänud...

2 comments:

Rumour has it said...

Such beautiful hats and colours! Especialley the brown one with the red ribbon (great contrast). And made in Belgium, you said? Oh, I feel really a bit proud now... :D
I never wore hats, but I´ve a friend living in the Netherlands who does and she looks always very elegant with all her hats.
I think you´re right to say that it is very feminine; classy as well!
Have a nice sunday!

marika said...

Ka mina olen kübaraid ostnud, suurema osa Londonist ja kasutatuna
Kandnud ma neid ei ole, aga laenutanud küll :) Mõned fotod kübaratest on minu laenutuse blogis üleval - silmailu reedeõhtuks...