Weekend inspiration...Nädalalõpu inspiratsioon

Sunday, February 8, 2009

My first tests of making something out from polymer clay (fimo).  There are so many ladies who are creating wonderful things from the polymer clay - I got curious. I try to make presents during this year myself -  and I think it is wonderful material to make small presents to the friends. Hopefully skills will come with practicing...
At the necklace with photo I used liquid clay.
Minu esimesed fimo katsetused. Paljudes blogides esitletakse fantastilisi fimost ja cernitist tehtud ehteid - siit ka minu isu ise see materjal järele proovida. Minu selle aasta üheks eesmärgiks on enamus kingitustest ise teha -  polümeersavi on ideaalne materjal pisikeste kingituste valmistamiseks.
I wish to you all a week full of good meetings with your friends! (this is what I miss at the moment - cosy place, caffe latte, good chat...) 
Soovin teile kõikidelele kohtumisrohket nädalat sõpradega! (tunnen hetkel oma sõpradest tõelist puudust - nii tahaks õdusalt juttu vesta ja caffe lattet rüübata...)

4 comments:

X by Leina Neima said...

Väga kenad esimesed sammud... Kingituste tegemine on mõnus tegevus ja fimo väga sõltuvusttekitav materjal... Jään huviga uusi samme ootama :)

marika said...

Tänapäeva kiires maailmas on ise tehtud kingitusi väga armas saada!
Soovin sullegi caffe latte aja kiiremat saabumist :)

X by Leina Neima said...

Tänud kommentaari eest minu pesas.

Vastuses küsimusele, kas polümeersavi võib tavalises ahjus küpsetada on JAH. Kui üle ei kõrveta, siis natuke see protsess ju "odööri" tekitab aga midagi väga hullu ei tohiks ahjule küll teha ja lõhn kaob kohe.

Ahi soovitatakse lapiga puhtaks teha aga mina olen laisk ja ei viisti enamasi seda teha - teisalt, ega ma mingi suur koogiküpsetaja pole ka.

Samas, toidunõusid osteselt ikka kaustada ei tohiks, pane küpsetamisle alla kas keraamiline plaat või vähemasti küpsetuspaber.

Põnevat nikerdamist!

Väike küpsetamisspikker: http://www.squidoo.com/polymer_clay

Matroskin said...

I love your blog, such beautiful images. It was a very good start for a tired monday morning, finding your lovely blog. I like many of the same things, like hats.