Elu mõte on armastus...

Tuesday, August 20, 2013
















"Elu mõte on armastus", ütleb katoliku preester Vello Salo raadiosaates Hallo, Kosmos! Kogesin seda aasta tagasi, kui olukorrad haiglas läksid ebareaalseteks ja kõige olulisemaks minu jaoks sai see, et mu laps ei jääks ilma armastusest. Elu hapruse tajumine jätab pinnale vaid olulisima. Siis ma ei osanud seda tervikuks kokku panna, kuid alateadlikult liikusin valguse - armastuse suunas.  Oma poega kutsun mõttes "Minu armastuseks" ja see ei tähenda kindlasti traditsioonilist mehe- ja naissugupoole vahelist armastust. Minu armastus on elu; see on sügav õnn ja tänu elu üle. Ma ei taha blogis kirjutada pikemalt oma isiklikest tunnetest ja mõtetest. Kunagi kirjutan raamatu, siis saan kirjutada sellest, millest siin ei saa:-) 
Soovin teile kõigile palju armastust!  

No comments: